Laatste verslag op dit blog! - Reisverslag uit Pemba Island, Tanzania van Lianne Brink - WaarBenJij.nu Laatste verslag op dit blog! - Reisverslag uit Pemba Island, Tanzania van Lianne Brink - WaarBenJij.nu

Laatste verslag op dit blog!

Blijf op de hoogte en volg Lianne

18 Juni 2013 | Tanzania, Pemba Island

Hallo allemaal,

Vandaag schrijf ik mijn laatste verslag op dit blog... Inmiddels alweer een tijdje in Nederland, ben ik druk bezig met het voorbereiden van mijn definitieve vertrek naar Kenia. De afgelopen drie jaar ben ik vaak heen en weer gereisd, heb ik voldoende tijd gehad om na te denken over wat ik wil... En ben ik nu tot de conclusie gekomen dat werken in Kenia echt is wat ik wil!
Ik kan de situatie waarin de kinderen op dit moment les krijgen niet laten zoals het nu is.
Dus ik heb besloten om eind 2013 definitief naar Kenia te vertrekken, om op verschillende scholen te gaan werken en leerlingen te begeleiden die extra aandacht nodig hebben. Op deze manier hoop ik mijn steentje bij te dragen aan het mooier maken van deze wereld.

Hoe ik dit precies wil gaan doen en hoe ver ik ben met mijn voorbereidingen, kunt u lezen op mijn nieuwe site:
http://lianneforkenya.wordpress.com/

Op deze site staat, naast mijn blog, ook meer informatie over mijn doelstellingen, de scholen en het project waarmee ik samen ga werken.

Ik hoop dat jullie je ook daar weer voor mijn site aan zullen melden, zodat je bericht krijgt als er een nieuwsbrief uitkomt. Ik heb jullie belangstelling altijd erg op prijs gesteld, dus ik hoop dat ik mijn belevenissen ook in de toekomst met jullie mag delen!

Groetjes, Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Pemba Island

Lianne

Hallo allemaal! Welkom op mijn eigen waarbenjij.nu! In september zal ik eindelijk weer in het vliegtuig stappen, om voor de tweede keer een langere periode in Kenia te verblijven. Na ruim een jaar in Nederland kan ik niet wachten om weer naar mijn 'tweede thuis' te vertrekken! Via dit blog zal ik proberen om jullie regelmatig op de hoogte te houden van alles wat ik meemaak :) Veel leesplezier!

Actief sinds 18 Nov. 2009
Verslag gelezen: 3508
Totaal aantal bezoekers 29802

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 12 Februari 2013

Werken in Kenia

31 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Stage Kenia

Landen bezocht: