Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Lianne Brink - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Lianne Brink - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Lianne

12 September 2012 | Kenia, Nairobi

Zondag is het dan zover: ik vertrek weer naar Kenia! Ook deze keer heb ik er natuurlijk weer ontzettend veel zin in :)
Ik kijk er ontzettend naar uit om alle kids weer te zien, weer op school te werken, weer tijd door te brengen in Kebene (www.kebene.com), iedereen weer terug te zien en vooral gewoon in Kenia te zijn!

Via dit blog zal ik proberen om jullie regelmatig op de hoogte te houden van wat ik allemaal meemaak. Vanuit mijn vorige reis heb ik de ervaring dat ik dit in het begin heel enthousiast doe, maar dat het aantal verslagen na een paar maanden toch wat minder wordt ;) Ik zal mijn best doen om toch regelmatig iets van me te laten horen.

Hopelijk vinden jullie het leuk om mee te lezen met mijn avonturen en krijg ik weer net zoveel enthousiaste reacties als de vorige keer, ik kijk ernaar uit :)

Liefs!


  • 13 September 2012 - 18:33

    HILDA:

    LIEVE LIANNE

    HEEL VEEL PLEZIER AGAIN IN KENIA.
    Ga graag je blog volgen ,zo ben ik er toch een beetje bij,en heb dan het gevoel dat ik ook daar mag vertoeven,in November zullen we elkaar weer ontmoeten ,zie daar ook naar uit.

    Heb een GOEDE VLUCHT.....en wens je wederom PRACHT ervaringen en Fantastische momenten

    liefs Hilda

  • 14 September 2012 - 10:15

    Germa:

    Hai lieve Lian!

    Jeetje wat gaat de tijd snel, het is er helemaal bij ingeschoten om nog bij je op visite te komen! Die stomme scriptie ook ;-). Ik hoop dat je je goed hebt kunnen voorbereiden en dat je wat geld hebt kunnen sparen om de komende maanden door te komen. Ben heel erg benieuwd naar al je belevenissen en avonturen, dus inderdaad: veel bloggen :-)!!!
    Voor nu het belangrijkste: een hele goede reis toegewenst en veel plezier de eerste dagen met het ontmoeten van iedereen.
    Veel liefs en groetjes en tot snel horens!

    Germa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Hallo allemaal! Welkom op mijn eigen waarbenjij.nu! In september zal ik eindelijk weer in het vliegtuig stappen, om voor de tweede keer een langere periode in Kenia te verblijven. Na ruim een jaar in Nederland kan ik niet wachten om weer naar mijn 'tweede thuis' te vertrekken! Via dit blog zal ik proberen om jullie regelmatig op de hoogte te houden van alles wat ik meemaak :) Veel leesplezier!

Actief sinds 18 Nov. 2009
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 29844

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 12 Februari 2013

Werken in Kenia

31 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Stage Kenia

Landen bezocht: