Eindelijk foto's! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Lianne Brink - WaarBenJij.nu Eindelijk foto's! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Lianne Brink - WaarBenJij.nu

Eindelijk foto's!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lianne

11 Maart 2010 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal,

Het is me eindelijk gelukt om foto's op een andere website te plaatsen! Op dit moment staan er misschien nog wel bekende foto's op, die ook al op dit blog of op Hyves stonden, maar ik ben niet zo'n talent met internet-albums...

Maar goed, ik weet nu dus (bijna) helemaal hoe het werkt, dus vanaf nu zal ik foto's plaatsen op:

picasaweb.google.nl/liannevandenbrink

Zaterdag gaan we een dagje op safari, dus dan zullen er wel interessante foto's volgen hopelijk!

Liefs,
Lian

  • 11 Maart 2010 - 16:58

    Laurien:

    Oh wauw, de foto's zien er echt goed uit! Ben jaloers! Ze doen me echt denken aan mijn tijd in Afrika, zo leuk. Geniet ervan!

  • 11 Maart 2010 - 17:03

    Sanne:

    Heb de foto's gezien en je laatste blog nog even gelezen net. Nou ja maakt nog steeds heel veel leuke maar ook wel zware dingen mee denk k. ( op de foto's zie je er ook wel n beetje moe uit) Maar lijkt me idd ook leuk om een beetje een combi te hebben van toeristisch en serieuze dingen. Ben benieuwd hoe de safari wordt;)
    xxx Sanne
    p.s. enne stoer hoor met die slang en hagedissen, zou ik niet durven:P

  • 13 Maart 2010 - 11:06

    Annelien:

    No, safari!! O_o En hier regent het.... :s
    Hoop dat het leuk was!!

  • 14 Maart 2010 - 21:10

    Petra:

    Hoi Lianne,

    Hoe was je safari gisteren? Geen slangen, spinnen, muggen, vliegen en ander eng gespuis??
    Volgens mij begin je al aardig op kleur te komen (letterlijk en figuurlijk....).
    Als je terugkomt vinden wij jou vast geen echte mzungu meer...

  • 18 Maart 2010 - 20:29

    Germa:

    Hi lieve Lian,

    Al je verhalen heb ik nog steeds niet kunnen lezen, maar ik heb de foto´s wel gezien! Volgens mij ben je enorm aan het genieten en dat is erg fijn om te horen! Hier in Spanje is het volop lente, daar worden we helemaal vrolijk van :). Dikke knuffel van hier!!
    xGerma en Marijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Stage Kenia

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2010

Weer naar school

05 Mei 2010

Wasini

22 April 2010

Half vakantie

29 Maart 2010

Druk, druk, druk

23 Maart 2010

Bijna vakantie!
Lianne

Hallo allemaal! Welkom op mijn eigen waarbenjij.nu! In september zal ik eindelijk weer in het vliegtuig stappen, om voor de tweede keer een langere periode in Kenia te verblijven. Na ruim een jaar in Nederland kan ik niet wachten om weer naar mijn 'tweede thuis' te vertrekken! Via dit blog zal ik proberen om jullie regelmatig op de hoogte te houden van alles wat ik meemaak :) Veel leesplezier!

Actief sinds 18 Nov. 2009
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 29859

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 12 Februari 2013

Werken in Kenia

31 Januari 2010 - 24 Juli 2010

Stage Kenia

Landen bezocht: